Gospodarka odpadami
- Wykonanie prognoz finansowych do wniosku dla projektu pn. "Budowa II etapu kwatery składowania odpadów innych niż obojętne i niebezpieczne w Warydniu Górnym" (VIII 2022)
- Świadczenie usług doradztwa finansowego związanego z przygotowaniem i realizacją projektu Modernizacja instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym i utworzenie Regionalnego Centrum Odzysku i Recyklingu" (VII 2021)
- Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z pełną dokumentacją aplikacyjną dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji odzysku ciepła ze spalin w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów", projekt realizowany dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego S.A. (XI 2020)
- Analiza kosztów i korzyści związanych z wdrożeniem in house w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasto Koszalin (IV 2019)
- Opracowanie ekspertyzy i analizy optymalnego modelu opłaty za odbiór i wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Police (II 2019)
- Realizacja usług polegających na bieżącym, wyspecjalizowanym doradztwie transakcyjnym i finansowym, przygotowaniu projektów umów oraz innej dokumentacji finansowej związanej z procedurą pozyskania finansowania przedsięwzięcia planowanego do współfinansowania ze środków UE pn."Rozbudowa i Modernizacja Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie" (XII 2018)
- Opracowanie wniosku aplikacyjnego wraz z analizą finansową do Poddziałania 5.2.2 - Gospodarka odpadami SPR MRPO 2014-2020 dla projektu ZKG Bolesław pn. "Rozbudowa instalacji do odzysku, recyklingu i ponownego użycia odpadów" (XII 2017)
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej ( wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami) zawierającego analizę finansową i ekonomiczną dla projektu pn. " Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w gminie Wieliczka. Projekt otrzymał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa małopolskiego na lata 2014 - 2020. Umowa wykonana na zlecenie Gminy Wieliczka.
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej (w tym studium wykonalności) dla projektu pn." Uporządkowanie istniejącego zaplecza technicznego na terenie bazy "TESKO" TKGK Sp. z o.o. poprzez likwidację starej zabudowy technicznej i rozbudowę obiektu poprzez wykonanie trwałych boksów umożliwiających magazynowanie niektórych odpadów - PSZOK". Umowa wykonana na zlecenie Tatrzańskiej Komunalnej Grupy Kapitałowej Sp. z o.o. (XII 2017)
- Wykonanie analiz finansowych dotyczących Zamawiającego oraz spółki będącej wspólnikiem Zamawiajacego, tj. spółki obejmującej następujący zakres prac:
a) Oszacowanie wartości usług planowanych do realizacji przez Zamawiającego , mianowice zadań użyteczności publicznej dotyczących; utrzymania letnio - zimowego jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz odbiór odpadów komunalnych; przygotowanie prognozy rekompensaty w ramach umowy powierzenia usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz określenie algorytmu badania nadmierności rekompensaty w zgodności z zapisami umowy wykonawczej.
b) Określenie zakresu usług planowanych do przekazania przez Saniko na rzecz Zamawiajacego dotyczących: utrzymania letnio - zimowego jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz odbiór odpadów komunalnych,
c) Oszacowanie standingu finansowego Zamawiającego na cały okres umowy powierzenia zadań własnych Miasta Włocławek, tj. 4 lata.
Umowa wykononana na zlecenie Włocławskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. (XII 2017)
- Bieżące, wyspecjalizowane doradztwo transakcyjne i finansowe, przygotowanie projektów umów i innej dokumentacji finansowej związanej z procedurą pozyskania finansowania przedsięwzięcia planowanego do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej pn. „Rozbudowa i Modernizacja Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zbranieckiej 2.” Umowa wykonywana na zlecenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania m.st. w Warszawie, (V 2016)
- Przygotowanie projektów uchwał wraz z niezbędnymi uzasadnieniami wynikającymi z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, związanych z organizacją systemu gospodarki odpadami w Lubinie:, tj.
a) regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubin,
b) wybór systemu taryfowego (wybór jednej z określonych metod ustalania opłat, ustalenie stawki) oraz stawek opłat za pojemniki na terenie Gminy Miejskiej Lubin wraz z uzasadnieniem,
c) termin, częstotliwość i tryb uiszczenia opłat za gospodarowanie odpadami na terenie Gminy Miejskiej Lubin,
d) wzór deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości wraz z określeniem wykazu dokumentów potwierdzających dane zawarte w deklaracji i określeniem terminu składanej pierwszej deklaracji i określeniem terminu składania pierwszej deklaracji,
e) szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Lubin i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę, w szczególności o ilości odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, częstotliwości odbierania odpadów i sposobie świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów
f) rodzaje dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Miejską Lubin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi
g) ustalenie stawki za pojemniki określonej pojemności, ustalającą wysokość stawek dla nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
oraz przygotowanie projektu umowy wykonawczej pomiędzy Gminą Miejską Lubin a Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lubinie, na wykonanie powierzonych zadań własnych gminy w zakresie przewidzianych w przedmiotowej ustawie z wyłączeniem zadań z zakresu utrzymania letniego i zimowego dróg miejskich. Umowa wykonana na zlecenie Gminy Miejskiej Lubin, (XII 2012)